MAKERS VAN MAASTRICHT

Maastrichtse creatieve maakindustrie
case_makers-van-maastricht_01
Ontmoeten

Bijna de helft van alle zzp’ers is werkzaam in de cultuursector. Dat zou geen probleem zijn, ware het niet dat de meeste kunstenaars nou niet bepaald van ondernemen houden. Ze gebruiken vaak alleen financieringsvormen die ze al kennen, zoals subsidie. Naar andere bronnen om een stukje inkomen te vergaren, wordt dikwijls niet eens gekeken.

Ambitie

Het creëren van een platform als etalage van Maastrichtse makers en hun producten en de creatieve maakindustrie als geheel.

Stel je voor

Dat met een website en webshop de mooie producten hun weg vinden naar geïnteresseerde klanten, en de Makers zich primair kunnen blijven richten op het maken van producten.

Doe mee

Veel zzp’ers hebben niet de tijd of mogelijkheden om zich bezig te houden met marketing en promotie van hun producten. Met dit platform www.makersvanmaastricht.nl bieden we een goede basis voor de promotie van de creatieve maakindustrie. Ook geïnteresseerd? Laat het ons weten!

 

Meer info?

  • Wil je meer informatie over deze case? Stuur ons een bericht.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

EEN EIGEN ZZP-PLATFORM

De onuitputtelijke mogelijkheden

MATCHMAKING

Van netwerken tot grote aanbesteding

CREATING COOKING

Verandering van spijs doet eten.

ONDERHOUD VAN BEDRIJFSDATA

Een vaardigheid waar vraag naar is

50 PLEASE

Creatieve producten en diensten voor ouderen.

MAKERS VAN MAASTRICHT

Maastrichtse creatieve maakindustrie

WASTED FOOD

Een circulaire foodindustrie

MADE IN THE EUREGION

Een eigen afdeling in Loods 5

SCHRIJVENDE DENKERS

Collectieve denkkracht als businessmodel

PINSIOEN

Een creatieve manier om ongemerkt pensioen op te bouwen

Vraag het de community leden en specialisten helpen je met alle vraagstukken of check onze FAQ